Prowadzisz PPE? Złożysz nowy raport do PFR-u
Pracodawca tworzący pracowniczy program emerytalny (i dzięki temu zwolniony z obowiązku prowadzenia PPK) dwa razy w roku złoży Polskiemu Funduszowi Rozwoju (PFR) informację o poziomie partycypacji w tworzonym przez siebie PPE.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kiedy podmiot prowadzący PPE może być zwolniony z obowiązku tworzenia PPK
- W jakich terminach podmiot zatrudniający złoży PFR informację o oświadczenia o liczbie pracowników i uczestników PPE zatrudnionych
Czytaj również:
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi. Autor licznych artykułów z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i rozliczeń z ZUS. Od 2008 r. redaktor publikacji kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych Wydawnictwa Wiedza i Praktyka.