Zdrowe wyrażanie złości w miejscu pracy
Każdy z nas doświadczył kiedyś (pewnie niejednokrotnie) sytuacji, w której odczuwaliśmy zdenerwowanie na kogoś, wzburzenie w związku z jakąś informacją czy złość związaną z jakimś wydarzeniem.
Z artykułu dowiesz się:
- Czym jest złość?
- Jak możemy korzystać z naszej złości?
- Jak doświadczać złości w sposób pomocny?
- Jak obchodzić się ze złością w miejscu pracy?
- Dlaczego uczymy się zaprzeczania złości?
- Jaka jest funkcja złości?
- Jakie są strategie zdrowego wyrażania złości?
Obejrzyj też:
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Psycholog, ekspert Mental Health at Work. Prowadzi szkolenia, warsztaty i webinary związane z szeroko pojętym zdrowiem psychicznym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami doświadczającymi stresu i wypalenia zawodowego, depresji. Pracuje z zespołami i liderami tworząc rozwiązania wspierające zdrową efektywność. Pomaga pracodawcom w tworzeniu i wdrażaniu polityki zdrowia psychicznego i dobrostanu pracowników